Płaski brzuch na wiosnę

Płaski brzuch na wiosnę

Zima to czas błogiego lenistwa. Siedzimy w domu, bo przecież na zewnątrz za zimno na spacer. I tak zbieramy tłuszczyk i budzimy się na wiosnę, zaczynamy się zastanawiać co z nim zrobić, bo przecież do lata trzeba się go pozbyć. No to zaczynamy. Najbardziej popularnym zestawem ćwiczeń jest 6 Weidera. Są to ćwiczenia, które przy regularnym stosowaniu przynoszą bardzo dobre efekty z tym, że z czasem się nudzą. Można skonstruować samemu zestaw ćwiczeń za pomocą poradników, albo zapisać się na siłownie lub klubu fitness. Każda próba rozruszania organizmu będzie dobra, ponieważ po zimie wszystkie ćwiczenia zmuszają do spalenia oponki na brzuchu. Jeżeli lubimy raczej różnorodne ćwiczenia możemy też zakupić płytę z interesującymi nas układami i z jej pomocą ćwiczyć. Pomysłów jest wiele, ale tak naprawdę najważniejsza jest motywacja. Jeżeli nie zmusimy się odpowiednio do aktywności fizycznej same diety cud na nic się zdadzą. Nie dość, że są nieskuteczne to bardzo niebezpieczne, a po zakończeniu ich pojawia się tak nie lubiany przez nas efekt jojo. Zamiast katować się tego typu bezsensownymi próbami, naprawdę wystarczy ograniczyć fast foody i zacząć uprawiać jakiś sport. A przyniesie to naprawdę realne, długotrwałe efekty. Wydaje się to być prze reklamowane ale takie są fakty i nikt i nic tego nie zmieni.